Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet

miércoles, septiembre 27, 2006

¿Qué me suda la polla?

En contestación al amigo José Luis:
La verdad es que me gustaría poner lo que me cabrea de verdad, me complacería mucho en denunciar aquello que detesto, pero ¿qué cuestión me parece lo más ajena actualmente? Pues tengo que decir que las apariencias, ese arte del disimulo, de tener que fingir que todo el mundo te importa en grado sumo (a mí me importa todo el mundo, pero no todo el mundo por igual y nunca al mismo tiempo), de tener un miedo irrefrenable a no visitar a un pariente antes de marcharte de viaje, por el temor de que te desherede. Ahora me suda muy mucho la polla, porque hay que ser más sinceros, que no despreocupados. A mí me suda la polla no de despreocupación, sino de que considero que cumplo bien y que querer cumplir más sería pecar de adulador y cínico. Simplemente me suda de forma light y liberal la polla, que conste.

1 Comments:

At 3:55 p. m., Anonymous Anónimo said...

Máis que sudar la polla, eu poño o que me parece mal... A indiferencia, moléstame moito, paréceme fatal, porque o contrario ao amor non é o odio, senón a indiferencia. E os desagradecidos e os que non saben valorar o que teñen, o que conleva a unha soberbia en grao sumo. A falsedade tamén podería englobarse nese mundo e a maldade en xeral, porque hai moita falsedade, e a desconfianza tamén me parece fatal... En fin, que todo isto se solucionaría cun pouco de amor e cun pouco de confianza entre todo o mundo... Porque xa non confiamos...

 

Publicar un comentario

<< Home